tjockvawa

Mutor...

Publicerad 2017-03-07 17:42:31 i Allmänt

Lithea är fortfarande hängig. Inget mer kräks än den enda gången natten till igår... Inget annat magsjukesymtom heller så jag vet inte riktigt vad hon har för sjukdom. 

Men hon äter som en myra, är väl inte direkt stor i maten annars heller men nu är hon varken sugen på mat eller dricka. 
Får tvinga i henne! Då är det bra med lite mutor...

Hon får vara hemma imorgon oxå, det tråkiga med det är att hon ju inte heller får gå på ridningen. O ännu tråkiga är det just imorgon då tanken är att hon ska få en födelsedagspresent, en dag för tidigt imorgon. Hyra häst! Meningen är att hon efter ridningen ska bestämma vilken häst, ja eller ponny i stallet som hon vill o kan hyra.

Alltså tillsammans med ridläraren direkt efter lektionen var tanken... Får tänka om! 

Själv mår jag bra, men är helt slut i benen idag efter ett dagspass på jobbet! Ett riktigt intensivt pass idag! 
Hann inte gå på lunch när jag skulle, men straxt innan 13:30 åt jag på 10 minuter o straxt efter 15:30 stämplade jag helt utmattad ut från GAVA, glad att jag inte behöver infinna mej där förrän kl 13:00 imorgon igen! 
Hade tänkt åka till gymmet o köra core idag, men både vädret (snöat hela dagen) o orken säger ifrån! 

Jag har fått operationstid nu äntligen i alla fall, även om det är 3 långa veckor dit känns det skönt att veta när! 


Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela