tjockvawa

Operationsdagen.

Publicerad 2017-03-30 09:01:22 i Allmänt

Nu är den här. Dagen då mitt knä ska opereras! 

Är lite nervös ändå tror jag, men vet inte riktigt varför o det ska nog gå bra. Läskigast är att vakna på uppvaket o känna sig så utelämnad o hjälplös. 
Dåsig o illamående om min erfarenhet minns rätt. 
Tråkigt är oxå att jag inte har den minsta aning om när det är klart, allt från kl 15-20 lixom. O det kan de ju inte säga på operationsavdelningen heller, beror ju helt på om de ligger i fas o vad deras dag har att bjuda på med eventuella mer akuta operationer. Kan ju bli en del väntetid o jag som redan är hungrig!! 

Längtar tills jag får äta framåt kvällen igen! Apropå mat så har denna vecka varit på ett sidospår, inte helt på banan med andra ord. Tungt på jobbet o dåligt med "bra" mat hemma o dåligt med ork...

Kommer väl ångra kommande mening imorgon när jag ligger här hemma o har ont i mitt knä men: "så jävla skönt att slippa GAVA ett tag nu!" 

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela