tjockvawa

Kanske skulle...

Publicerad 2018-02-20 00:26:23 i Allmänt

Ja, kanske skulle man ta tag i bloggandet igen?! 
Kanske skulle man ta tag i lite annat i livet oxå? 

Har ju hänt en del sedan senaste uppdateringen. 12 oktober var sist. Nytt jobb, men det blev ju inte riktigt som planerat, blev bättre. Ny kropp, blev inte heller som planerat, blev sämre. 
Nytt år, är inte så planerat men det har börjat ganska bra tycker jag. Tänkte det kunde fortsätta ännu bättre. 

Med detta vill jag väl säga att jag trivs skitbra med mitt nya jobb. Inspirera (inte kommunen) hemtjänst men mår dåligt över alla 1000 kilo jag lagt på mej o bristen på träning o motion o överflödet av mat, godis, chips, kakor o glass... Ja, världens största återfall till ohälsosamma tjockvawa! Gör ju ändå namn för bloggtitteln då. Men nej jag måste ta tag i det igen. Jag vet att jag kan, måste bara hitta motivationen igen. 
Ska leta efter den o återkommer när jag hittat den! 

Hej hopp så länge! 

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2018-02-20 05:23:32

Välkommen tillbaka, kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-02-21 18:32:12

Jaaaa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela