tjockvawa

Bildbomb

Publicerad 2011-07-29 20:46:41 i Allmänt

Lithea o jag lekte lite med kameran idag! Blev en del underbara bilder!
Här är delar av resultatet: 

 









Lithea är otroligt fin!!
Tröjan är från Ullared och jag tycker hon passar asbra i dagens klädval!!








Observera att jag INTE har min randiga tröja på mej idag!








Här är ju Havanna otroligt vacker om jag får säga det själv!!!

Havanna och jag tog en skogspromenad och gjode när vi kom hem varsin svampmacka!
Är möjligt att jag kanske var lite snål...
Här är Havannas macka


Här är min...



Jag har fortfarande lite semester från bantningen tydligen...
LOVAR PÅ HEDER OCH SAMVETE
ATT DET BLIR BÄTTRE
MED DEN SAKEN PÅ TORSDAG,
 ELLER FREDAG...
Ja i alla fall nästa måndag (8/8 då semestern är slut)

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-07-29 21:17:36

jag har inte tagit semester från bantningen men Känns som om min kropp har de vi får se. Fina bilder de är underbara dina tjejer o för att inte tala om dej:-) KJAM

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-07-29 21:23:05

Gud vilka härliga bilder gumman !



Och du, kämpa på vännen . jag vet att du kommer klara det du vill med vikten & allt .



varma kramar

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2011-07-31 16:57:51

Den svarta tröjan med hjärtan, fanns den i min storlek XXL? I så fall sätter jag den på önskelistan.

Nilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela