tjockvawa

Fy så deppigt

Publicerad 2011-07-23 10:31:33 i Allmänt

2,1 kilo plus! Supermega sur blir jag för det! Jag har försökt sköta mej till"vardags" ju och unnat men när vi varit iväg o så bara. Har tränat en hel del o ändå visar vågen så mkt plus! Är väl inte meningen att jag ska bli normalviktig eller åtminstone mindre överviktig!
Så på dessa 2 veckor har jag kanske fuskat hälften men ändå tränat som sagt och varit duktig med maten hälften av dagarna...

Nu tänker jag deppa för det ett tag!
Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-07-23 13:57:31

Ja du över två kilo känns mycket men tror du inte att de är borta till på måndag om du väger dig då?

Deppa lite nu och var tjurig men använd tjurigheten till att inte låta kroppen lura dig utan HÅLL I.

Puss från Häxan

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-07-25 17:38:22

Åh vad surt! Men det är bara att ta nya tag! Nu fortsätter vi å kämpa! Kram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela