tjockvawa

Härligt svettig

Publicerad 2011-07-10 13:48:48 i Allmänt

Löpbandet idag igen, efter att ha städat halva förmiddan. OCH 50 sit up´s!
Känns härligt att ha gjort det!
Innan vi drar till Astrid Lindgrens värld på onsdag ska jag ha hunnit med att motionera minst 30 minuter till! Gärna två!
Jag tycker inte det är så tråkigt på löpbandet, "tävlar" lite med mig själv och har samtidigt oftast sällskap av både radion o ungarna. Simma däremot tycker jag är ganska trist men älskar känslan efteråt!

Åt på tok för mycket bullar och kakor på dopet igår, men det var ju lördag!
Idag firar vi att det är måndag imorgon och att vi inte ska jobba!!

Mår mycket bättre nu! Fick sovmorgon till 9, låg kvar till 10 (barnen sov till 9 alltså!!! världsrekord, och såg på TV nån timma!)
Lithea är hos en kompis och Havanna är riktigt trevlig.
Putte hjälper till att städa och jag äter nyttigt!
Toppen som sagt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela