tjockvawa

Hjälp mej upp igen tack!!

Publicerad 2011-07-06 19:17:55 i Allmänt

Är i en liten svacka, eller jag sköter mej halva dagarna men fick vin-med-grannarna-anfall igår och PMS-glass-choklaaaaaaaaaaaaaaaaaad-anfall idag! Och jag lovade mej själv att stå på löpbandet MINST 2 ggr denna vecka men har inte gjort det en endaste gång!
Körigt som tusan på jobbet då vikarierna är sjuka och jag lovade att jobba lite mer denna vecka, men hämtade en sjuk Havanna från dagis idag. Putte kan inte vabba, eller jo han kan men då får han jobba på semestern sen istället o det vill vi ju inte!!
Så nu, får ni vakta mej så jag inte faller dit igen!
Jag som hade tänkt att gå ner mycket den här veckan ju! Har ju bara varit några hekto de senaste veckorna...
Ska i alla fall mäta mej om några dagar o se om det hänt ngt sen den 29/5 som var sist jag stod med måttbandet runt fläsket.
 

Gillar inte looken i ansiktet, blek, svettigt, blankt och trött-gammal men kroppen ser nästan smal ut och brösten nästan stora ju!!
Eller hur!?


Bild från mysdag med Nilla, Axel och min tjejer igår.
Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2011-07-06 20:23:22

Mysigt att ses idag även om det blev kort...

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-07-07 08:51:11

Hej Kompis!



Har inte så mycket tid över till bloggläsning på jobbet numera och hemma sitter jag nästan aldrig vid skärm. Men nu är jag här i alla fall!

Svackor kommer med jämna mellanrum och du har klarat av att besegra dem tidigare så jag blir förvånad om du inte löser det den här gången.

Jag förstår att du inte använt löpbandet. Det är ju pisstrist! Hitta en motionsform som är kul i stället. Gärna i någon annans sällskap så att ni kan knuffa varandra i rätt riktning. Har inte Friskis pass i Sörping under sommaren? Det gillade du ju... Jag var på Body Combat i går för första gången efter knäskadan i feb. Jag var livrädd, men det var sååå kul och jag har aldrig svettats så mycket! Träningsvärk i hela kroppen i dag. Härligt!



Puss & Lycka till

Postat av: eva

Publicerad 2011-07-07 17:24:59

snygga bilder=)

hoppas allt är bra.

kram eva

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela