tjockvawa

I dag rann det över...

Publicerad 2011-07-08 19:34:59 i Allmänt

... Jag älskar dom!
Men
Dom sliter sönder sin mamma!
Klarade inte mer idag. Det brast! Tålamodet flög iväg!
Tårarna rann, tyckte i bröstet.
Jag ska sluta curla NU!

Putte kom hem, den stackarn!!
Börjar semester nu o möts av en familj i kaos.
En fru i tårar!

En kompis messa o var sugen på vin, det hade nog blitt grannt! Inte rätt dag, men Putte tog barnen och gick dit! Älskade make! Han förstod vad frun behövde!
Så...
... Jag har duschat, rakat benen, plockat ögonbryn och målat tånaglar. Lyssnade på Veronica Maggio på spotify.
Ska dricka kaffe nu och tänker vara glad resten av semestern!
Nirvana sjunger nu på spotify och trycket i bröstet börjar försvinna!

Här är de små vilddjuren tillsammans med favorit-bebisen Elvira!




Elvira som för övrigt ska döpas imorgon!

Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-07-08 21:10:10

Älskade vän! Vill skicka över en mega-gigantisk-jättestor KRAM till dej! Tack för senast! Så mysigt att bara få sitta o prata bort nåra timmar! Fortsätt nu att ta hand om dej ikväll-det är du värd!!

Postat av: Humlan

Publicerad 2011-07-08 22:11:04

vilka fina kort. Och vilken fin make...han behöver nog ta ett snack med min eller så är det jag som behöver det. >Eller så är det jag som måste ta ett snack med mig själv om vad som är viktigt i livet.

Love dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela