tjockvawa

Jag behöver träna!!

Publicerad 2011-07-07 08:50:07 i Allmänt

Jag behöver verkligen motionera och träna mage, armar o ben!!
Mätte mej i morse och på över en månad har det minskat 1 cm på alla ställen. Är ju inte mycket. Allt som allt ärdet då just 1 cm på vissa ställen och bara 4 cm över magen o 5 över rumpan!
Får bli lite fettförbrännings träning idag på löpbandet, inte så mkt sit up´s o så för då går jag upp i vikt innan lördag och jag har tänkt att gå ner över ett kilo den här veckan, skulle ju sitta så fint med ett minus på 1,6 så jag hamnar på 80. Eller egentligen vill jag ju minska med 1,7 så så det börjar med en 7:a!
Är ju lediga nu i 4 veckor o minst 2 ggr i veckan ska jag gå upp tidigt och gå till badet o simma minst 30 min!!
Och jag ska gå minst 2 promenader (minst 30 min!) i veckan och göra 50 sit up´s minst 2 ggr i veckan. Och nästa gång jag mäter mej ska det faan ha hänt lite!
Jag vet att jag låter hård mot mej själv med alla MINST men va faan, kan ju inte hålla på så här o fjanta länge. Bra mat o motion är ju det vinnande konceptet, varför gör jag då inte så?!
Längtar ju efter att få se den här...:



...på mitt finger varje dag!!

Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-07-07 09:26:16

Här måste det också bli skärpning så jag kan leka normalt i en lekpark. Inte roligt att fastna i leksakerna.

Puss

Postat av: eva

Publicerad 2011-07-07 17:24:01

vilken fin fin ring=)

du kommer klara de=)

håller tummarna.

kram eva

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-07-08 07:23:21

Motionen låter rimlig men se det inte som ett måste utan gör det för att du vill och mår bra av det. Känslan du får i kroppen när du går hem från simmis för att äta frukost med familjen bör vara ovärderlig. Lägg den på minnet så vill du säkert gå dit igen.

Du fixar detta!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela