tjockvawa

Jösses vad jag bloggar idag då!

Publicerad 2011-07-07 13:52:27 i Allmänt

Det avslöjar ju att jag knappt varit ute nått idag, trots fint väder!
Men jag skyller på att Havanna är lite sjuk. Mycket bättre idag dock och barnen har badat lite i sin lilla uppblåsbara pool, och ätit lunch på en handduk i gräset!
Sen skulle vi söva Havanna vilket ledde till att vi somnade alla tre, men så klart ringde telefonen o väckte mej. barnen somnade om och jag gick upp och sitter nu o njuter av stillheten, lugnet, tyst och lugnt och ingen som bråkar om samma docka! Det är helt underbart!

Blev lite jobb ändå, för farmor ställer upp och passar flickorna en stund i eftermiddag innan Putte kommer hem, jag börjar 16. Imorgon jobbar 7-12 oxå och då kan farmor ha flickorna igen! TOPPEN! Behöver verkligen alla timmar så det rullar in lite pengar snart!!

Men anledningen till att jag skulle blogga var ju egentligen bara att jag ville tala om att det blev 40 min på löpbanet idag! Gick 5, jogga 5, gick 5, jogga 5. Känns mycket, mycket bra och nu ska jag försöka orka med det imorgon oxå! Barnen blev bara osams kanske 3-4 ggr under tiden, så det går ju... :p

Nästa vecka börja jag simma oxå, ska bara blöda färdigt!



Ja jag gillar tydligen att fotografera mej själv...

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2011-07-07 17:22:18

hejsan

hoppas allt är bra med dig.

kramar eva

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-07-07 22:11:37

Jag har simmat idag 800 meter och sedan skulle Therese simma... det blev 100 meter. Ska nog simma ett par gånger nästa vecka.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela