tjockvawa

Tappat motivationen...

Publicerad 2011-07-26 22:52:23 i Allmänt

... igen!! Om nån hittar den så tillhör den mej o ska omedlebart tillbaka!!
Ja sen i torsdags har jag inte skött mej ett dugg :(
Har såklart ångest över det och hur siffran antagligen bara stiger o stiger! Tänker inte väga mej, törs inte!
Ingen motion, bara en massa god mat o gott dricka! Är väl så det ska vara på semestern, men jag tycker fasen inte det är värt att gå upp hundra kilo bara för det.
Ja jag är riktigt sur faktiskt!
Men måste ta mej i kragen igen!!
Måste, måste MÅSTE!!

I vilket fall som helst var det supermysigt på Veronica Maggio!!


Och som vanligt hade jag min favortröja på mej ja...


I Lördags kväll kom min storebror med familj lite spontant på på besök!
Deras lilla goding, Evy snart ett halvår är otroligt söt!


I söndags var jag för första gången i Ullared och shoppade loss! Jag gillade det!
Inhandlades en hel del både nödvändiga och mindre nödvändiga prylar! Mest till barnen förstås, på vägen hem passade jag på att hälsa på lilla pappa!



Igår lämnade vi barnen hos farmor o gick själva ut o käka, sov hela natten i våra egna sängar o vaknade av telefon 9.30, men somnade om till 10.30! Åkte in en sväng till stan själva och sen hämtade vi trollungarna!
Riktigt mysigt men nu ska jag skärpa mej med mat o motion ända till nästa resa som blir på måndag, vart kan jag inte avslöja än men jag antar att vi inte kommer banta, jag, mamma, syrran, moster o kusiner.

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2011-07-27 17:26:22

det är inte jag som har den jag lovar.....

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-07-28 19:22:59

lånade din motivation men tycker det var utsliten så jag slängde den...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela