tjockvawa

Underbara semester!

Publicerad 2011-07-12 15:24:33 i Allmänt

Löpbandet 30 min i morse, 50 sit up´s och 30 armhävningar på knäna!
Och sen 30 minuters simning på badet!
Så jag har gjort två (nästan 3) träningspass innan ALV! Duktiga jag!
Sköter väl inte maten supernoga nu men jag tänker att om jag åtminstone motionerar och sköter med halvdant ska det väl i alla fall inte bli för mkt plus på vågen (lite kan det ju bli pga av att jag plötsligt börjat träna igen). Men jag och tjejerna ska iväg till min pappa fredag-lördag så jag missar ju min väg-dag... Därför vet jag inte om jag ska göra en "frivecka" från vågen den här veckan eller om jag ska väga mej på fredag istället...?
Får se hur jag gör!
Blir väl borta från bloggen ett tag nu då (kanske) några dagar - max en vecka.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela