tjockvawa

Fuskarhelg...

Publicerad 2011-06-07 22:06:19 i Allmänt

Jag måste väl erkänna att jag fuskat en del i helgen, men inte värre än att jag kan leva med det.
Var ett tag sen jag motionerade ordentligt oxå så ikväll tog jag mej i kragen, tog vår promenadrutt men vek av när jag kom till skogen o joggade 1,5:an innan jag fortsatte igen. Riktigt stolt eftersom jag även gjorde lite sit up´s när jag kom hem.
Hoppas på att kunna gå rundan minst en gång till i veckan!
Jobbar rätt mkt nu i två veckor oxå.

För er som är nyfikna på hur det gick när jag mätte min enorma kroppshydda kan jag meddela att det inte var några imponerande siffror. -3 cm runt magen (vid naveln) och -1 cm över rumpan, i övrigt (överarm, lår, över byst) var det +-0. Men till helgen ska det mätas igen, gör det var annan vecka tydligen.
På fredag är det bara 2 veckor kvar till midsommar o då ska ju vågen visa minst -5 kilo...
Blir att spurta på nu!



Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: tjockhumlan

Publicerad 2011-06-08 08:58:18

Men alltså du är så duktig...två barn plugg och jobbb och ända fixar du det...va sjutton ska jag skylla på



Det går skit här kan man väl säga..hittar inte gnistan men letar efter den. har ialla fall int egått upp ngt.

Kram

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-06-08 18:16:12

Vilka fula fötter.....är det Puttes?

Älskar Dig!



Men vilka fula fötter.....

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela