tjockvawa

Jag får fortfarande gömma mej i vassen

Publicerad 2011-06-30 12:00:36 i Allmänt

men vissa byxor börjar bli för stora...
Jag har ju mätt mej ett par ggr men tycker inte jag ser så stor skillnad där o på vissa ställe har det till o med ökat...?!?! Men pratade med en vän om det där, man ska nog inte mäta sig för ofta o försöka göra det på samma tidpunkt varje gång man gör det, så jag tänkte att nästa mätning får bli efter mens, när nu den tänker visa sig...?
Jag jobbar hela helgen, nästa vecka har jag tre arbetspass och sen är det semester!!
Inga direkta planer mer än Astrid Lindgrens värld ett par dagar o bo i stuga en natt!
Ganska skönt att inte ha några planer oxå, bara ta dagarna lite som dom kommer, göra små dagsutflyter och umgås med hela familjen!




Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela