tjockvawa

På tal om fula fötter...

Publicerad 2011-06-08 21:38:25 i Allmänt

Hade det varit Puttes fötter på vågen hade det knappast stått övervikt i rutan. Ingen aning om vem som har så där fula fötter, men här är två riktigt riktigt snygga... ;)


Och för att tydlig-göra vissa saker så jo visst är jag för tillfället ganska duktig, ståndaktig och tapper, men jag har sommarlov från skolan så jag har väl lite extra ork att både vara småbarnsförälder, jobba och försöka gå ner i´vikt och motionera. Men inget skolarbete förrän v 34.
Men du har så rätt Humlis, det är gnistan jag hittat. Jag har återigen hittat motivationen som annars brukar kunna gömma sig ganska väl! Hoppas bara jag inte tappar bort den igen ALDRIG!! Måste försöka hålla bättre ordning på vart jag har saker och ting och förutom nycklar, mobil o snus ska jag denna gången även hålla reda på MOTIVATIONEN!!
Bara du hittar den du oxå får du hålla hårt i den, men du min vän, håll först och främst reda på din nyfödda bebis inget är viktigare än det, motivationen dyker upp när du minst anar det!

När jag läste mitt förra inlägg insåg jag att det lät som jag ska tappa minst 5 kilo till på fredag, måste alltså tydlig-göra lite även där, jag menar att jag på midsommarafton SKA HA TAPPAT MINST 5 KILO! Tänkt om ni inte fatta det...
För övrigt så blir väg-dagen midsommar-veckan en fredag för på aftonen ska jag unna mej både mat o dricka och vill nog INTE väga mej på midsommardagen!
Men fram till dess är det hårda tag och strikta regler och så mkt motion som möjligt!!

Borde ju svettas bort ett o annat hekto i denna värme oxå!

Krameli kram

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-06-10 17:20:03

Mycke snyggare fötter och försök låsa in motivationen för den rymmer så lätt......min har tydligen tagit lång semester, den jäveln.

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela