tjockvawa

Tjock o Smalare

Publicerad 2011-06-01 19:12:19 i Allmänt

Jag har varit ännu tjockare och jag har varit smalare...


(Snart 2,5 år sen i väntan på Havanna)


(Snart 2 år sen i väntan på 30-årsfest-gästerna)

Idag har jag ätit lite pomme och en halv hamburgare eftersom min sallad jag beställde var DRÄNKT i olja så var den inget vidare.
Tog en glass till efterrätt oxå, och vet ni vad jag försöker allt vad jag kan att inte ha dåligt samvete för det, jag har ju skött mej skapligt ändå. Ja, förutom den halva chipspåsen jag smällde i mig i lördags.
Inte mkt till promenader i veckan men jag cyklade promenadrundan i söndags, den är 6,5 km och tog 29 min på cykel. Och i förrgår stod jag på löpbandet 45 min, joggade 20 av dom minutrarna, och gjorde 50 sit up´s
Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: humlan

Publicerad 2011-06-02 08:41:01

glädje är bästa dieten.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela