tjockvawa

Promenerat

Publicerad 2011-05-22 21:49:01 i Allmänt

Blivit lite motion i helgen. Jobb till 13 igår, ni vet trappor, hundpromenader och jag cyklade runt till en del vårdtagare oxå.
Efter det blev det att gå på Barnens dag med Lithea, blev att vi fick traska en bit, hon och jag för att komma ikapp tuffetåget som hon så gärna ville åka.
Idag har jag trimmat och klippt gräset och så blev det låååååååååånga promenaden ikväll oxå, kändes riktigt tungt idag men skönt att det är gjort. Men jag vill låna en cykel som har km-räknare eller en stegräknare som räknar ut hur många km man går för jag är nyfiken på hur lång sträckan vi går är...
Nån som har en att låna ut?!
Planerar att köpa badkort och simma en del i sommar oxå!
Skött maten bra oxå.
Är på G nu!

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: humlanm

Publicerad 2011-05-23 09:00:51

i christers telefon står det hur lå¨ngt man går iu meter liksom

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-05-23 15:23:28

Bra jobbat! Du kan om du vill!



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela