tjockvawa

Resultat

Publicerad 2011-05-06 07:58:19 i Allmänt

Ja, jag skulle ju ta tag i livet förra torsdagen och alltså väga mej igår igen när det gått en vecka.
Resultatet bidde plus minus noll. Stod på precis samma vikt och får väl vara nöjd med det! Nu är det kanske dags att ta tag i saker och ting på riktigt!
Eller alltså imorgon för idag började dagen med rostat bröd med smör o marmelad...
Igår satt vi på sjukhuset hela dagen eftersom Havanna opererade bort halsmandlar och körtlar bakom näsan, då åt jag typ inget alls förrän klockan 17:00. Inget bra, eller jo en macka vid halv elva, elva.
Idag ska jag hälsa på min farmor o få lunch, dessutom är det fredag så vi får väl se hur bra det går.
Praktik hela helgen sen.

Puss

Kommentarer

Postat av: Tjockhumlan

Publicerad 2011-05-11 07:36:28

Men hallå nu behöver jag pepp som fan...

Postat av: Ullis

Publicerad 2011-05-17 16:58:28

Va nöjd med resultatet vetja! Om du ätit godis, grillat och unnat dig alkohol den senaste veckan så ska du vara tacksam för att det inte står + på vågen.



Kämpa på!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela