tjockvawa

Ändrade planer

Publicerad 2011-11-01 11:00:08 i Allmänt

Jag hade tänkt att jag skulle träna ikväll.
Tanken var oxå att jag skulle jobba idag 7-16 men när jag hämtade barnen igår så hade Havanna feber o jag fick vara hemma med henne idag istället. Men ska jobba kväll, därför kan jag inte gå på friskis som jag hade tänkt. Men nu vill jag verkligen vara envis igen och försöka träna åtminstone 3 gånger i veckan (promenader räknas som träning för mej!) så det får bli löpbandet idag igen, trots att det värker lite i benhinnorna och att jag har strul med nacken igen plus lite träningsvärk. Det får bli lite lugnare idag kanske och jag tänkte försöka göra några situp oxå eftersom det är magen som är mitt STÖRSTA problem.

Jag är så inspirerad o motiverad o peppad nu när jag läser mina väldigt goda vänners bloggar och om hur dom verkligen RASAR i vikt! JAG VILL OXÅ!! Jag SKA oxå!!

Kram

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2011-11-01 13:03:49

..och jag då, som fick så mycket goda ostar och choklader i present......fick ju ett par sådanan där nya stavar också men vet inte om jag vill smutsa ner dem.......

Love You

Nilla

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-11-01 16:55:14

Oj då lilla skruttan. men du ta det lugnt, inte bra att träna oim man har ont. Ring doktorn så de får kolla upp det där en gång för alla. hej och hå nu ska fetett bort.

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-11-02 12:10:56

Åh vilken fin kommentar jag hade från dej på min blogg! Tack! Jag fattar inte riktigt att det går så bra! Över förväntan! O jag har dej att tacka för mycket efter vårat lilla snack på mamma o pappas altan där i somras så började motivationen komma! O det är klart att du också kan o ska! Vi kör ihop nu! Vi ligger väl ungefär lika!? Mitt mål är 80 till nyår! Antar du utmaningen? :) kram!

Postat av: Becca

Publicerad 2011-11-02 12:53:13

3 gånger i veckan? haha bra där!!saknade dej igår men på torsdag ses vi va?

KANSKE kommer köpa hela årskortet i stan till nästa termin så man kan åka dt om man vill, träna lite mage på gymet.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela