tjockvawa

Besök

Publicerad 2011-11-20 23:41:01 i Allmänt

Har tänkt blogga hela dagen idag och vetat precis vad jag ska skriva.
Nu sitter jag äntligen här men minns inte riktigt vad som var så intressant...
I vilket fall, mina flickor och jag åkte ut till Östra Ryd idag och besökte min kära vän och hennes underbara unge (ja o så den gulliga pappan i familjen oxå)
När vi kom hem bestämde sig familjen Andersson för att besöka pizzerina och inta lunch. Jag delade en kycklingrulle med min äldsta dotter men jag ska erkänna, jag nallade av min yngsta dotters pizza oxå, några bitar. Och drack Cola light...
Sen fick faktiskt löpbandet besök av mig oxå, det behövdes ett riktigt svettpass och 75 minuter blev det!
Jag joggade 27,22 minuter i sträck!
Jag har även besökt vågen ett antal gånger idag, ja som vanligt är jag nervös inför vägdagen. Borde gömma vågen mellan måndagarna.
Mina läxor är oxå i stort sätt klara, bara lite finslip som jag ska göra imorgon förmiddag innan jag besöker jobbet för ett kvällspass.
Kram o Go natt

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-11-21 07:23:54

Duktiga du :-)



Jag gick ut och gick i regnet i stället för att röka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela