tjockvawa

Hualigen...

Publicerad 2011-11-15 22:05:57 i Allmänt

Det var tungt att komma iväg idag. Det är så skönt att vara hemma. Jag gillar egentligen inte att friskis är så sent (19:45). Det är ju då man vill ha träningen och duschen avklarad o krypa ner i soffan.
Men jag gick dit och som vanligt räckte det med uppvärmingslåtens första steg så kände jag hur pepp jag blev. Hon som är ledare på tisdagar har sån energi oxå, som smittar av sig! Underbart! sen är det ett medel-styrkepass så det är inte så många och långa konditionslåtar, det är ju bra att variera sin motion så jag är glad att jag gick dit o svettades lite!
Nu är ju Robinson slut och o snälla berätta inte för mej om det är något bra på TV på torsdagskvällarna framöver så kanske jag kommer iväg på friskis i alla fall tisdagar o torsdagar!

På bilderna där jag är på löpbandet ler jag med flit för jag tänkte på det där ordspråket som många gillar... "Att när jag ser en leende joggare ska jag oxå börja jogga"!
Ni som nån gång sagt så, varsegoda. Då har ni sett det nu!
Börja jogga!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela