tjockvawa

Inte riktigt som jag tänkt...

Publicerad 2011-11-07 10:11:48 i Allmänt

Suck då!!
Min taktik (fusk?) funkade inte alls som jag hade tänkt ju...
Alltså att jag skulle väga mej idag och sen köra måndagar då. I fredags visade ju vågen 86,1 och det var ju okej men så tänkte jag förstås att till idag skulle det minska med några hekto till. Det gjorde det INTE...
Jag har skött mej exemplariskt hela helgen och tränat varje dag sen i fredags, så det kan ju faktiskt bero på det för jag brukar ibland öka lite i vikt eller stå still när jag tränat ordentligt och musklerna fick jobba ordentligt på friskis igår. Sen tror jag att jag har ägglossning och då brukar viktminskningen oxå gå trögt. Så visst är det trist att jag hade gått upp 4 hekto sen i fredags men jag räknar istället med ett väldigt fett minus till nästa vecka och tänkte inte deppa ihop för det nu!
Jag tycker ändå att det känns bra i kroppen och den svullna äta-fel-hela-tiden-magen har sjunkigt ihop en aning.

Så mitt mål att vara under 80-strecket till nyår består, det är bara att kämpa på!
Som utmaning denna vecka har jag att låta bli sötsaker (godis och kakor) och låta den mörka chokladen jag har kvar av ligga i kylen fram till fredag eller lördag och bara unna mej EN av dagarna!! Kan bli svårt för imorgon börjar skolan igen och i cafeterian finns mycket gosaker!1
Puss och Hej Leverpastej!!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-11-07 11:10:28

sv:

Ja jag vet inte, jag skulle nog inte klara av att bara mäta mig en gång per månad. Jag tycker det är svårt att hålla sig från att mäta mig fler gånger än en gång per vecka. Är lite för nyfiken för att kunna hålla mig en hel månad! :P

Och det låter ju mycket bättre med 7.5 cm totalt än någon enstaka här och där. -7,5 på en vecka kanske inte är så tokigt trots allt :)

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-11-07 11:24:29

Jag sk avara på dig som en hök så du inte faller för frestelse :-)



Det är klart det är träningen som gör det, fettet blir muskler :-)



Ja jag vet, det går så bra, känns skönt.

Postat av: emma-isabella

Publicerad 2011-11-07 12:49:09

Klar du klarar det!

På nyårsafton visar vågen under 80!

Hejja hejja!



ps. i caféterian har alla som gått förbi nyst över alla godsakwrna. Blä för bacciller ;)



Kram och pepp från en som åxå kämpar på

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-11-07 16:41:49

Jaaa, under 80-strecket ska vi vara till nyår! O jag tror också på ett finfint minus till dej nästa vecka! Vi kämpar tillsammans! Kram!

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-11-08 06:41:36

Jag kan från 5 på morgonen ungefär ,-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela