tjockvawa

Skulle bara berätta

Publicerad 2011-11-02 13:35:16 i Allmänt

... att jag tränade mej riktigt svettig på löpbandet igår, som jag sa. Men "bara" i 35 min. Men jag är nöjd med det, gjorde även 50 sit up´s.
Idag är vilodag för att kroppen ska få återhämta sig lite eftersom benhinnorna fortfarande gör ont (är väl för tung för att jogga egentligen).
Nacken är bättre idag och jag tror INTE det blir värre av träning, utan snarare tvärt om.
Antar att den spöka oxå på grund av att jag är för tung!
Sen att jag är stel och har lite småont är egentligen  bara skönt för det beror på senaste dagarnas träning och då känns det ju verkligen som man gjort något och varit duktig.

Rensade min garderob idag.
Kan ju tyckas att det är lite väl tidigt i viktminskningen efter inte ens 2 kilo att göra sig av med halva garderoben, men det var inte mycket förstora kläder som försvann.
Det var slitna, trasiga kläder som kastades, kläder som jag inte fattar hur jag någonsin kunnat köpa försvann och alla "ska-snart-komma-i-byxor" hamnade på en egen plats.
Jag hittar med andra ord i den nu och jag som verkligen på riktigt trodde att jag inte har några kläder alls har numer 7 par jeans och byxor som jag kommer i (olika snygghetsgrad men fullt användbara), i min garderob, ett par i torkskåpet och ett par på mej!
Känns rätt bra ändå!
Jag har två eller tre par byxor som jag minns att jag kände mej skapligt snygg i som är lagom om en si så där 5-10 kilo och minst 2 par i storlek 38!! Jösses när använde jag dom senast? Kanske 8 år sen eller?! Vågade inte slänga dom... man vet ju aldrig! ;)

Men jag har ett väldigt stort problem!! Hinner inte med att förklara problemet just nu, ska hämta hem mina troll, men det handlar om BH:ar och problemet är INTE för STORA bröst! :(

Kramis

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2011-11-02 19:57:16

Men du släng inget tyg/kläder...kan bli fina små djur vet du.

Jag måst eockså göra ett rens snart. Så mycket skit i garderoben alltså.



Duktig du är som sprang och det är nog lite bra med vilodag oxå.



Man blir ju lite nyfiken nu va på ditt stora problem!!?



Postat av: Veronica

Publicerad 2011-11-03 08:19:49

Tigerbalsam mot nacken är kanon! Jag har också "ska snart komma i byxor" i garderoben. Bland annat ett par som jag inte haft på fem år typ o dom går under namnet "smalisbyxorna" :) Men jag provade dom faktiskt häromdan o då kunde jag knäppa knappen men alltså dom är jättesmå o det är inte snyggt än det vill säga att jag får en mycket ocharmig fettvolang över byxlinningen. Men dom peppar mig att fortsätta köra hårt! Och det var faktiskt inte längesen jag inte ens fick upp dom över låren!



Ge oss ditt problem nu så vi kan slå våra kloka huvuden ihop!



Ha en bra dag! Kram!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2011-11-03 09:30:34

Om jag skulle börja slänga lite kläder....finns massor här som jag nog aldrig kommer i men som jag så gärna skulle vilja ha....för tillfället gör jag inget åt det heller...Måste hitta något nytt...

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela