tjockvawa

Tjockvawa tränar o jag bjuder på dessa bil...

Publicerad 2011-11-14 20:49:22 i Allmänt

20111114_181728 (MMS)

Tjockvawa tränar o jag bjuder på dessa bilder... Om en sisådär 10 kilo ska jag ta nya bilder. Inget friskis igår o jag har ju inte varit där sedan i tisdags. Men jag har inte legat på sofflocket heller utan det har ju blivit 2 riktigt långa promenader sen dess. Lek o stoj på busfabriken och lärt min 5-åring att cykla lite säkrare, kan tala om att det är jobbigare än det låter. Men idag cyklade hon nästan hela vägen till dagis. Och det är att starta själv hon behöver träna mest på och svänga, även om hon blivit riktigt duktig på det oxå nu. På löpbandet idag överraskade jag mig själv. Jag gick raskt i 10 min o joggade sen 20 min i sträck!!! Gick sen i 10 min till innan jag gav mej. Har en stor utmaning denna vecka oxå, ska umgås med våra grannar. Då brukas det ätas för mycket o framför allt drickas för mycket o så rökas en del. Jag uppfattas som tråkig om jag avstår och det kommer att trugas en del. Har därför inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra... Vara HELT nykter eller unna mej ett par glas vin...? Jag vill inte bli bakis heller för det är nästan det som är det farligaste! Får suga lite mer på den karamellen innan jag bestämmer mej... Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-11-14 22:40:45

Men vad duktig du är!!! Jag vill också ha ett löpband!! O det känns som du verkligen kommit igång nu vännen! Härligt! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela