tjockvawa

Första dagen på APU

Publicerad 2011-09-28 14:44:37 i Allmänt

Gick bra igår.
Väldigt trevlig personal på Avdelning 3 Lungmedicin!
Jag känner på mig att jag kommer att få göra väldigt mycket roligt och lära mej en hel massa nya saker!!
Min handledare är toppen, även om hon verkar lite, lite disträ. Hon går i pension i slutet av året och har väl gett upp lite redan nu och det märktes ibland men det stör mej inte så väldigt mycket.
Det var en lugn kväll där igår, toppen för då han jag orientera mig lite, gick vilse bara lite, jag hann att prata och försöka lära kännan patienter och personal, fråga och undra och vara ny i lagom takt.
Denna vecka har jag praktik i morgon oxå, sen är jag ledig resten av veckan.
Men tyvärr så är det 3 helger av 5 möjliga på mitt APU-schema och så klart krockar 2 av dessa med de två inplanerade 50-årsfester. Men som sagt, handledaren är bra och det går att byta o ändra lite!



Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla Gunilla

Publicerad 2011-09-28 20:22:20

Du skulle bara våga att inte kunna komma på min fest!

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-09-28 22:00:06

Jag tror du kommer få en riktigt bra apu! Du är så duktig!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela