tjockvawa

Underbara helg

Publicerad 2011-09-12 09:02:46 i Allmänt

Jag har haft en helt underbar helg. Ledig. Sovit ganska mycket. Njutit av vackert höstväder. Varit på gästabud. Umgåtts med min familj. Försökt att plugga lite. Tränat lite.

Nu är det måndag och jag ska försöka att plugga färdigt inför imorgon då vi börjar dagen med ett prov i mäniskan socialt och kulturellt. Och så har jag en inlämningsuppgift att göra klart innan imorgon.
I övrigt så hoppas jag på en fikapaus med bästa vännen och att hinna ikapp med tvätten!
Hopaps oxå att denna vecka blir lite lugnare än förra och att jag slipper bli sjuk. Fick plötsligt ont i halsen igår kväll och nu på morgonen är det ännu värre!

Tack för alla ärliga kommentarer om brillorna, men jag har fortfarande inte riktigt vant mig o trivs nog inget vidare i dom. Ska kanske ta o ringa optikern och fråga vad som är meningen... Att jag ska ha dom jämt eller om det bara är typ när jag ser på TV, kör bil osv...?

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela