tjockvawa

Veckans tredje sup!

Publicerad 2011-09-13 21:12:26 i Allmänt



Japp eftersom halsen plötsligt började spöka o göra ont i måndags tog jag en hutt ren wiskey, fast jag tycker det smakar skit! Men det brukar hjälpa.
Hade fortfarande ont igår, så igår kväll blev det inget vanligt kaffe, det bliev såklart en Irish!
Det är mumma det!!
Och faktiskt, det är bättre i halsen idag,
men inte helt bra så för säkerhets skull tog jag en i kväll oxå!



Men nu börjar det killa o rinna i näsan oxå...
Och jobbig hosta har jag, tror tyvärr jag börjar bli sjuk.
Men imorgon har jag studiedag, så jag kan sitta hemma o hosta för mej själv med skolböckerna.
Och apprå på skolan så har vi äntligen fått tillbaka en inlämningsuppgift, MVG- fick jag på den.
Gjorde ett prov idag oxå, det kändes mycket bra!
*skryt, skryt*
Älskar att skryta!




Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela