tjockvawa

Dagen som inte finns...

Publicerad 2012-04-23 23:04:49 i Allmänt

... Idag finns inte. Haft en apdålig mat-helg och jag kan lova att det visade sig på vågen så jag raderar denna väg-dag från mitt liv.
Men det har varit en fantastisk plugg-dag då jag hunnit med massor o känner att jag ligger i fas med det i alla fall.
Jag vet i faan, börjar tycka det är tråkigt att banta men vill ju ändå ner till normalvikt (enligt BMI) vilket är 71 kilo. Men kanske jag bara ska fokusera ett tag på att stanna här och ta en riktigt hårdkörare när allt annat är över (jag tänker på pluggandet o jobbet och maj månad som är fullspäckad!)...?!
Men ändå hålla koll på vad jag stoppar i mig och försöka så gott det går med träning o så. Vaden har hållt sig bra men jag har inte vågat (mest inte hunnit) med att träna nåt. Får se när det finns tid för det igen.
Kanske även blir lite blogg-uppehåll ett tag. Får se!

Kram o hej!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-04-24 06:46:40

Låter som en plan! Men tråkigt pm du inte bloggar fast så kan vi ju kanske ses i stället :-)

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-05-03 13:57:50

Nu när du är hemma från resan så utmanar jag dig min vän....midsommar är 7 v bort ett halv kilo i veckan?

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-05-06 21:18:43

Ta så många bilder du vill

Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-05-07 22:48:46

Berätta om Italien!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela