tjockvawa

Dagens vikt

Publicerad 2012-04-16 08:30:46 i Allmänt

Vågen visade 75,1 kilo idag!
Minskning med 1,8 sen förra veckan och 2,1 kvar till delmål (två veckor dit)
Kan ju gå!
Tänkte i alla fall att den här veckan ska vara en ordentlig vecka, det var väl förra oxå men jag småslarvar lite, så om jag inte slarvar o fuskar något kanske det går ännu bättre!!
Mycket jobb men några motionspass måste jag hinna med! Provade att jogga på löpbandet i helgen men jag hann inte långt innan jag fick ont i vaden igen, ska vänta till jag inte känner ngt i vaden innan jag ger mej på det igen...
Men idag ska jag till gymmet och träna magen (och andra kroppsdelar!)
Nilla, till helgen kanske jag klarar att jogga igen? Vad har du för planer till helgen?!

Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-04-16 19:09:06

Har inga planer men vi kan nog styra upp något om du vill.

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-04-16 19:16:48

Bra gjort !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela