tjockvawa

Gymmet

Publicerad 2012-04-03 21:39:59 i Allmänt

Okej... Varit på gym idag!
Första gången på evigheter! Blev introducerad av en liten muskelknutte på 20-25 år och kände mej gammal som gatan och otränad som en flodhäst. Men han var snäll och tålmodig!
Trots att jag bara provade på lite olika maskiner idag, närmare bestämt 8 st, kommer jag ha FET träningsvärk imorgon!
Men det kändes riktigt roligt och kanske kan jag komma igång med träningen nu om jag köper ett kort där...?!
Dom har även lite spinning-pass o så.

Men maten blev lite knasig både igår och idag!
Men det tar jag tag i ordentligt imorgon igen!
Känner mej extra motiverad nu när jag har "börjat(?)" på gym. Ha ha ha!

Just det för er som undrade, det är på Sportsbar vid Willys i Sörping. Alltså "Bowlingen"

Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-04-04 09:16:34

Hur är det med träningsvärken?! :) jag skulle vilja ha en PT men det har jag inte riktigt råd med. Men jag skulle också behöva träna på gym men tycker det är så tråkigt.. Nu ska jag däremot ut o springa o det har jag ju inte gillat förut så under kan ju tydligen ske.. :)

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-04-04 12:18:04

Men bra där tanten!! Sandra och Jassi tränar också där tror jkjag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela