tjockvawa

Skadad...

Publicerad 2012-04-12 19:27:23 i Allmänt

... Ha ha ha! Jo men alltså mer än vanligt!
Skulle vara duktig och jogga idag, var kanske (tydligen?) lite dåligt uppvärmd...?! Så efter nån km "smäller" det till i vaden, ja inte så man hör det men det känns lixom som att det smäller. Kändes lixom lite som kramp eller en träckning eller så, stannade såklart, strechade och knådade lite och försökte igen... Men nej det var bara att vända och halta hem! Faan så surt!!
Hade ju tänkt försöka se om jag kunde orka springa 4 km och i så fall om jag kunde klara det på 24 min... :p Jagar en vän lite och hon ska väl inte få vara bäst på allt heller... ;) Jag är ju ändå liiiiiiiiite mer van vid joggning än henne, som precis börjat och inte för att jag är vältränad men de få gånger jag håller mej i form så joggar jag ju lite i alla fall och jag har ju klarat vårruset (5 km) på 27,5 minuter en gång...

Men vad jag vill få fram med det här inlägget då, jo alltså
1. DET ÄR SYND OM MEJ!
2. Jag är på banan skapligt igen
3. Jag hade kommit igång o tränat igen! (Gymmat ett par ggr nu, o detta skulle ju ha blitt min andra jogging tur, då är man väl igång igen?!)

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-04-13 08:11:43

Stackars liten pöss

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-04-18 19:09:53

Ha ha.. Du, det går så trögt med löpningen för min del nu så du orkar nog mer än mig. Borde man inte få bättre kondition ju mer man springer?! Det känns som om jag har fått bakvänd effekt just nu! Det är supertungt varje gång jag ger mig ut! Men så känns det som att jag går omkring o har nått skit i kroppen med lite hosta o så så det kanske inte är så konstigt heller. Jobbigt med din vad! Hoppas det är bra igen! Kraam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela