tjockvawa

Varför händer det inget på måttbandet?!

Publicerad 2012-04-19 20:17:40 i Allmänt

Kan det kanske vara för att det inte hänt ngt på vågen på sistone heller...
Blev först lite besviken efter att ha mätt mej, tappat en halv cm runt magen o två runt höfterna, det är allt, resten är plus minus noll.
Men så kollade vad vikten var sist jag mätte mej o sen den 12/3 har det inte hänt mkt där heller...
Sen januari har jag gått ner 5 kilo men jag måste ha fastnat sen nån gång i feb-mars för jag står o stampar på samma nu, går ner lite ibland, går upp lite, går ner igen, går ner lite till, o så går jag upp...
Jag måste kanske vara lite hård lite längre än en vecka eller två i taget?!
Men så är det ju det här med tiden!
Jag blir tokig på att ALDRIG ha tid med nått!

Tänkte gå till gymmet idag, första lediga kvällen den här veckan, men jag är totalt slutkörd! Det går inte! Gjorde lite sit up´s och armhävningar hemma istället!
Var på gymmet i måndags. Då knäppte det till i vaden igen trots att det inte var benen jag tränade och jag var verkligen superförsiktig med att inte belasta vaden så mycket. Vad är det som hänt lixom...?! Det kommer o går lite, sen dess har jag i alla fall inte känt ngt och tänkte att jag kanske skulle kunna jogga lite i helgen men nja... får se hur det känns i vaden i så fall, det måste väl bli riktigt bra innan jag vågar mej på´t igen!

Kram o hej o puss 

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-04-19 21:54:26

Smörj in vaden med voltarenkräm så den slappnar av. God Natt min skatt

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-04-20 14:32:48

Jag tänker att kroppen nog kan vila bort kilon också

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-04-23 20:18:35

Hur gick det idag då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela