tjockvawa

Checklistan

Publicerad 2012-08-27 09:03:17 i Allmänt

Idag börjar jag fylla i igen! Checklistan alltså. Får äta massor med point eftersom jag väger så här mycket nu!
Vågen visade i morse ngt kilo neråt, känns bra då jag försökt tänka i veckan men unnat mej (lite för mycket) i helgen.
85,9 kilo idag.
 
Knät spökar fortfarande, är lite varannan timme, ena stunden är det okej men så får jag plötsligt ont en stund, så ont att jag haltar. Det är svullet igen men på onsdag har jag tänkt låna svärmos bil och lämna lillfis hos henne för att åka in och få knät röntgat.
 
Annars har jag haft en ganska bra helg, lite trött men tog tag i lite tvätt och städning igår ändå. Finns en del tvätt kvar så det är bara att låta tvättmaskinen rulla på...
Havanna var sjuk med feber i fredags men var bättre redan i lördags så vi var inne och schoppade lite dans och gympakläder till flickorna.
Jobbade igår kväll för en kollega ville byta, därför är jag ledig idag, men ska till skolan för upprop på komvux, har tänkt att läsa matte...
Får väl se om jag klarar det, var länge sen och jag tror jag har ganska svårt för gymnasiematte...
Hoppas lektionerna synkar mitt schema.
Angående schema så har jag muntligt blivit lovad att få fortfätta med schema och månadslön efter siste sept oxå, men hur schemat ser ut då vet jag inte än men jag är supernöjd med det svaret då behöver jag inte oroa mej precis just nu i alla fall!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-08-27 10:48:22

Duktig du är som kör igång med CL. Borde jag med göra nu. Har iaf kommit igång med träningen och ska strax iväg och svettas lite till. Hoppas dom ser nått på röntgen så ni kan komma tillrätta med problemet med knät så du blir bra en gång för alla! Håller tummarna! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela