tjockvawa

Nä nu är det slut på semsterfrossandet!

Publicerad 2012-08-20 22:41:44 i Allmänt

Ja nu får det återigen vara nog!
Det sprack nån gång i början på maj, när vi åkte till Sardinien.
Sen dess har jag inte kommit upp på banan igen, vilket helt otroligt nog har resulterat i si så där 10 kilo!
Hur faan kan man tillåta sig det?!
Ätit och druckigt o latat mej länge nog nu!
Börjar idag!
Tyvärr har mitt ena knä helt ballat ur igen, haft problem med det i 7-8 år men nu är jag halvhaltandes och har ett ganska svullet knä, misstänker att det är vätska i det och ska till VC imorgon.
Tänkte de kunde laga knät då så jag åtminstone kan börja med lite promenader.
Det där gymkortet jag köpte i våras, är ganska oanvänt oxå, tror jag har 2 stämplar...
Glömde väga mej innan jag klädde på mig imorse men med kläder visade vågen 87 kilo!
Minst 10 ska bort innan november! Tio veckor dit!
 
Hej hopp!
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-08-21 11:43:30

Här med! Nu är det hårda tag som gäller. Ikväll blir det första spinningpasset och fler ska det bli i veckan. Lika bra att komma igång ordentligt! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela