tjockvawa

Kidnappning

Publicerad 2012-02-26 15:49:26 i Allmänt

I fredags kidnappade jag min man och åkte till Elite Grand hotell där jag hade bokat juniorsviten! Farmor hämtade barnen och vi njöt av bubbelbad, skumpa o jordgubbar innan vi gick till Charlie´s där jag hade beställt bord för två!
När man inte dricker så ofta och när man tappat ungefär 5 kilo sen sist, så blir man ganska vinglig på ganska mycket mindre än vad man är van vid!!
Vi hade verkligen supermysigt men det var inte tänkt att jag skulle bli full...
Det blev jag och det var ju trist att huvudet kändes så tung dagen efter och att man inte kände sig så utvilad som tanken var...
Men det gör inget, vi avnjöt hotellfrukost och checkade sen ut för att ta en sväng till Hageby för att shoppa lite åt oss själva utan barnen.
Jag hittade massor med fint på Gina och som jag kom i och som sagt, jag känner mej nästan smal o lite snygg nu! Hi hi! Eller så är det vårkänslorna som gör det!!

I alla fall idag klädde jag mig i mina nya kläder och åkte till min underbara vän för att lite försent fira hennes dotter som fyllt ett år!
Speglade mej o kände efter hur jag trivdes i mina byxor o dom kändes nästan lite stora!!!
Vännen sa oxå att ja dom ser nästan förstora ut! Och tanken är ju att jag ska ta bort ca 7-10 kilo till så jag åkte in o bytte dom till en storlek mindre och jag trivs bättre i den storleken!! Underbar känsla!

Som sagt, det har blivit för mycket mat, godis och dricka den här helgen och jag avslutade den med att vi käkade på MAX idag, så jag räknar med ett plus på vågen imorgon, men det gör mej inte så mycket. Jag ska sköta mej igen nu och jobba bort de sista kilona oxå!

Tyvärr är Havanna sjuk så det blir att vabba imorgon vilket inte heller känns helt fel. För veckan är lång ändå. Är bara (förutom vabb) ledig på torsdag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela