tjockvawa

Mina mått mätta

Publicerad 2012-02-09 20:37:34 i Allmänt

Japp idag åkte måttbandet fram, men det blev lite av en besvikelese. Tycker inte det händer så mycket där, runt magen var det plus minus noll o den största förändringen tror jag runt höften som var -3 cm. Jag menar det är över en månad sen jag hade måttbandet framme sist...
Och ringarna provade jag för nån vecka sen, känns inte som det är i närheten ens.
Jag tror jag måste börja träna igen! Var rinktigt länge sen jag blev riktigt svettig!
Ska bara skaffa mej lite tid till det.
Men jag tror det ser okej ut på vågen, men så har vi ju en hel helg kvar till vägning. Nästan lite tur att jag ska jobba, bara gamlingarna kunde sluta bjuda på godis!!

Kämpa på nu alla mina viktvänner, vi fixar den här helgen oxå!!
Och tänk på att ett halvt kilo i veckan är hälsosam viktminskning.
Alla minus är minus!
Drick ordentligt med vatten och unna er lagom med fredagsmys eller lördagsgodis!
Snart är sommaren här o då åker kläderna av, utan att vi ens behöver tänka på att hålla in magen!!
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMPA!!
Biggest looser nu!

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-02-10 08:13:39

Kom till mig och sätt dig på spinningcykeln, jag ser efter vilddjuren under tiden.

Puss

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-02-10 12:35:02

Vill bara rapportera att jag hittills idag överskridit mina kcal med ca 700, har ätit ostmackor med bregott, semla godis osv skitbra start på helgen !

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-02-11 22:12:00

Jag måste också komma igång med träningen igen. Är inne i en rejäl svacka. Snart mens, vilket kanske är den största boven i dramat o sen nytt jobb på det. Behöver ny motivation o energi o den hittar jag nog bäst på Friskis! Men först behöver jag lite lön... :) kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela