tjockvawa

Motion!!

Publicerad 2012-02-14 10:31:05 i Allmänt

Tog mej i kragen idag och gick 20 min på löpbandet och joggade 10 min.
Gjorde tio övningar på Abslidern oxå.
Förutom lite promenader på jobb o praktik är nog det enda jag hinner med den här veckan. Eller förresten Lithea ska ju rida två gånger oxå, då får man upp lite puls o joggar lite. Städade igår oxå och är ju ledig på fredag, då får det bli lite löpband igen, så helt stillasittande är jag ju inte i alla fall...

Fick något ryck igår o tömde skafferiet på godsaker, la det tyvärr inte i papperskorgen utan det bara råkade slinka in i munnen. Det var ca 2 dl chips, 5 kolor, och en kall pannkaka med smör o socker på. Har ni provat det? Är det godaste att ha på pankisar, kalla som varma!!
Det var väldigt onödigt o dumt, ångrade mig men gjort är gjort. Är det nån gång man ska synda så är det ju på vägdagen. Ha ha ha. Då är det ju en hel vecka kvar till nästa gång!

Jag har bestämt mig för en svår utmaning denna vecka. INGET "tjuvvägande". Jag ska inte ta ner den från hyllan förrän det är dags för måndagens vägning! Jag har en förmåga att bli lite manisk... Särskillt i slutet av veckan. I söndags tror jag att jag vägde mej 4 gånger!! :(

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-02-14 10:59:30

Det som är gjort är gjort nu är det framåt full fart som gäller. Jag väger ju mig varje dag nu som ett litet projekt ha ha men tycker det är lite intressant att se hur kroppen reagerar...jag tror att min kropp är ca 2-3 dagar sen liksom det jag gör visar sig på vågen typ 2-3 dagar senare...idag stog den på otrolig 94,8 kg det är ju toklite ju :-)

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-02-14 21:50:41

Oj, nu blev jag jättesugen på pannkaka med smör och socker! Du får inte locka mig så för då blir inte jag tillräckligt snygg för modemässan vi ska på 2 maj! MILANO!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela