tjockvawa

Tänk om man hade en egen tränare!

Publicerad 2012-02-03 10:21:38 i Allmänt



Älskar verkligen Biggest loser! Det peppar mig enormt, fasiken så duktiga dom är!!
Ser så skönt ut när dom svettas gärnet och jag blir så träningssugen!
Men jag har helt enkelt inte tiden till det just nu...

Men jag räknade ut att om jag hade varit med i tävlingen den här veckan så hade jag hamnat över det gula strecket! :D
Jag har tappat 3 %.
Ska nog kolla procenten nästa vecka oxå, det är ju lite kul! Men så förstår ju jag oxå att jag inte kan tävla med de som väger 150 kg, klart att dom tappar mer, speciellt killarna, men det finns ju några tjejer jag kan tävla med om dom kommer att splittra lagen...?! Men dom gör ju inget annat än tränar om dagarna typ men i alla fall.

Idag blir det kräftstjärtsallad i matlådan och kesella till efterrätt. Till lunch innan jag åker in till praktiken blir det viktväktarkorv o potatismos kanske? Fiberberikad havregrynsgröt till frukost. Jag är så på banan och snart tänker jag komma i mina ringar, provade här om dagen, gick inte än men det börjar närma sig...

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-02-04 08:31:23

Duktig du är, stressa inte ihjäl dig nu bara! Här har det gjorts lite dåliga val men är å banan ige n

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-02-04 10:03:35

Jag skulle också vilja ha en egen personlig tränare! Hoppas du får en bra helg även om jag förstått att den blir hektisk! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela