tjockvawa

Veckans resultat

Publicerad 2012-02-20 08:31:07 i Allmänt

Ja alltså inget megaminus direkt... Ett ynka litet hekto men det är ju neråt i alla fall.
Jag är inte bitter för jag vet vad det beror på. Jag har ägglossning. Jag har chockat kroppen med en hel del mer motion den här veckan, då jag joggade i måndags och körde med ABslidern, jag har sprungit runt i ridhuset två gånger och jag joggade i 30 min på löpbandet i lördags oxå.
Men jag tänkte försöka att hänga i med motionen nu så blir det nog ett fint minus till nästa vecka istället.
Tänkte skriva upp min motion-plan för den här veckan här så kanske det blir lättare att följa den...

Måndag: Löpband och AB-slider
Tisdag: Löpband och "styrka" (AB-slider, sit up´s armhävningar)
Onsdag: Promenad minst 45 min
Torsdag: stallet (får räcka!)
Fredag: Vilodag
Lördag: Promenad/löpband?!
Söndag: Promenad

3 veckor kvar på praktiken nu och handledaren och jag hade halvtidsbedömning igår (utan läraren). Hon är nöjd och tycker att jag är jätteduktig! Jag smörar på...

Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-02-20 10:00:05

Ett minus är alltid ett minus :-) Jo men söndag skulle väl bli bra. Vi kan ju detaljplanera framöver ;-)



Smöra på du :-9

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-02-20 11:07:28

Ohh va bra me dbyxor. Fick på mig de jag fick sist nu i helgen de pösiga hade jag i lördags och idag har jag mörkblkå :-)

Postat av: Michelle Eriksson

Publicerad 2012-02-20 12:15:03

TUSEN TACK för din fina kommentar på min blogg!! :D

Jag är 165 cm lång.

Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-02-20 12:35:31

När jag haft ett litet minus ena veckan så har jag haft ett stort veckan efter så du ska se att nästa vecka blir det ett större! O nu när du varit duktig o tränat så mkt oxå kommer det ju ge resultat! Det är bara att köra på! Kraam!

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-02-20 15:04:26

Bara att kämpa på tills vi ska gå på CatWalken i Milano. 0,9% är ett kilo på mig och vågen behöver nog bara nytt batteri.

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela