tjockvawa

Buzzador!

Publicerad 2012-07-14 19:37:58 i Allmänt

 
Börja "Buzza" du oxå!!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
 
Jag har varit med sedan 2007 mer eller mindre aktivt och bland annat har jag fått prova Kexchoklad, Fluxflorskölj och Kellog´s flingor!
Finns ingen hake, inga krav, utan är bara roligt!
 
Vill du vara med så skickar du bara din mailadress till mej så skickar jag en länk med mer info om hur du går till väga!
 
För tillfället "Buzzar" jag nu denna! Jag har köpt den för endast 200 kr, men man behöver absolut inte välja de kampanjer som kostar något! Jag gjorde det för att jag velat ha en eltandborste ett bra tag och priset var väldigt bra!!
 
Kramis
 

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-07-16 23:17:05

Är oxå buzzador. Missade detta erbjudande :(

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-07-18 10:27:59

Som du vet är jag också det. Hur många p får man om man värvar någon? Hur många poäng har du?
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela