tjockvawa

Tingelinge tåget går...

Publicerad 2012-06-30 12:01:11 i Allmänt

 
Haft en skön helg så här långt, även om det blev lite stressigt igår. Skulle ha lite dagismamma-tillställning, men tjejen vi skulle vara hos fick förhinder och fler hoppade av så det slutade med att vi var fyra mammor här hos mig. Åt och drack gott och hade riktigt trevligt ändå. Men jag hade lite att hinna med innan och vi åkte från landet, jag och barnen runt ett tiden, då skulle vi via Östra Husby för att lämna av Kusin Madde innan simskolan 13:45, vi var på badet 13:44...
 
Idag ska vi i alla fall tillsammans med Axel, Axels mormor och Axels moster ta en tur med Tuffetåget och sen käka lite glass. Medan mina barns bakfulla pappa ligger och repar sig efter firmafesten igår och medan Axels mamma sitter på flyget till Grekland...
 
Jobbar en vecka till (om jag kan få bli bättre från jordens envisaste förkylning som sitter i hals, näsa och ögon!!) sen är det semester!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2012-07-02 19:07:06

Mmm härlig sommarbild!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela