tjockvawa

Vart tog mitt inlägg vägen...?!

Publicerad 2012-06-26 12:11:29 i Allmänt

Jag skrev ett inlägg på midsommardagen. Men en fin bild på min jordgubbsfrukost... Men det kom visst aldrig med. Är det kanske för att blogg.se är lite omgjort...?!
Skrev i alla fall även då att vikten är katastrof och att jag skulle ta tag i det igen... Har väl gått sådär... Men så var det måndag igår, jag ställde mej på vågen och jag gråter!! 82,8 kilo! Jag har gått upp 10 jävla kilo nästan sen jag denna omgång vägde som minst, hur kul är det inför semestern...?! INTE ETT DUGG!
Jag är expert på att gå ner i vikt, men kan ju inte hålla den sen, jag är ännu mera expert på att gå upp!!
 
I alla fall, fyllde i checklista igår och idag och tanken är nu att jag ska sköta mej resten av sommaren, men det har ju redan dykt upp två tillställningar den här veckan där det förväntas att man ska äta och dricka, det är famför allt drickat jag går upp av! Första semesterveckan ska bland annat tillbringas i en stuga i Vimmerby och inne på Astrid Lindgrens värld, där förväntas oxå, mat, glass, dricka. Men ja jag ska försöka göra mitt bästa nu i alla fall...
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-06-26 19:54:51

Skit i priten ät kaka :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela