tjockvawa

Vill ha!!

Publicerad 2012-06-18 10:51:35 i Allmänt


Åh vad den skulle passa på min nya altan som börjar ta form nu!

Annars då med vikt o allt, jo men det går stadigt uppåt, och nu får det vara nog IGEN!
Det känns väl lite halvfånigt att börja banta nu midsommarveckan men jag ska i alla fall försöka äta normala portioner och undvika sötsaker. Så tar jag tag i det ordentligt nästa vecka, men så är det ju det här med semester, lilla semesterresan till Astrid Lindgrens värld och dagismammefesten som är planerad... Men jag tänker som så att jag sköter mej alla andra dagar och försöker göra bra val så blir det hårdkörningen igen efter semester! Och då ska 10 kilo bort! Punkt slut!!

Sen ska jag berätta något annat för er. Jag känner en psykopat! Hon är precis kocko i skallen och jag önskar att hon kunde försvinna ur mitt liv! Men hon är gift med en mycket älskad person i min släkt. Jag har berättat för personen som håller denna psykopat kvar i vårt liv, vår släkt att det är dags att tacka för den här tiden och gå vidare i livet för att få må bra igen. Han vet att jag har rätt, men det är kanske inte så lätt att bara slänga in handduken och klippa alla band.
Ska jag tänka storsint så behöver väl psykopaten egentligen hjälp o stöd, men nej hon har förstört så mycket och kan inte vara med i reparationen av det som skett i övrigt, nån annan får hjälpa och stötta henne så hjälper jag och stöttar de jag älskar och håller närmast!
Jag vet, säkert jättedumt att skriva det så här på bloggen men den är ganska anonym och jag är säker på att varken hon eller han läser!
Har jag fel, så ja men jag står för vad jag tycker och tänker inte hymla mer!

Så nu har jag fått spy ur mej lite. Hjälper i alla fall lite för stunden!

Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-06-18 11:51:43

Spy på du tanten...och du du skulle se jävligt br aut i den stolen...möjligtiv skulle jag se ännu bätytre ut

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-06-18 17:21:28

Först undrar jag...är Tackan nykter?

Sedan undrar jag om inte Putte och jag ska ha en date snart, han svarar inte på mina sms.



Bra att du sagt till han att tänka över vad som är mest värt här i livet och du kan inte hjälpa och stötta henne blir liksom lite fel.



Puss älskar dig din lilla stolla!

Moster Nilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela