tjockvawa

Fast egentligen...

Publicerad 2012-03-18 10:12:21 i Allmänt

... ska jag för tillfället inte äta mjukglass alls.
Och inte ska jag heller egentligen äta Mc Donald´s mat, men det är just vad det kommer serveras till lunch idag.
Var på bio igår med maken. Såg Kvarteret Skatan åker till Laholm och den var riktigt rolig!!


Idag ska Lithea ta med en kompis och Putte eller mej på Mästerkatten, medan jag eller Putte går på Alfons och Milla med Havanna, men innan dess blir det alltså lunch på Donken!
Det kommer kanske inte se så bra ut på vågen imorgon heller och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mej ur den här lilla svackan jag befinner mej i.
Tog en promenad, en riktigt lång en i måndags kväll och det kände toppenbra, men så har jag faktiskt inte hunnit med mer motion i veckan och det tycker jag är illa!!

Jag har ju mitt lilla delmål 73 kilo att försöka nå till maj och fortsätter jag i den här snigeltakten så kommer det inte gå! Sen är det ju tänkt att jag ska hamna på högst BMI 25 vilket är 71 kilo, men det är klart mitt slutliga mål är ju att komma till sextiotalet!
Vet ni att jag till och med övervägt att köra naturdiet ett tag för att få en skjuts neråt, men lixom, till vilken nytta när jag med all säkerhet kommer gå upp de kilon jag i så fall lyckas tappa med den metoden?! Ska jag byta ut bara vissa mål då kanske?! Eller nja...
Det är ju måndag imorgon igen och då ger jag mej en riktig viktväktarchans igen och hoppas på ett rejält skutt neråt till nästa måndag och då kanske motivatione är tillbaka?!


 




Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela