tjockvawa

För höga krav?!

Publicerad 2012-03-30 09:34:51 i Allmänt

Jag är återigen i en svacka! Kanske i en stressmage, katarr(?) ägglossning (?) svacka och vet inte varför jag inte kan hejda mej! Så fina siffror i måndags o så förstör jag det nu! Lite bitter på mej själv!! För jag har verkligen förstört för mej själv, var ju så nära mitt delmål.
Nu kommer ursäkten: Men alltså ni anar inte hur mycket det är i skolan nu, minst ett prov i veckan, 2-4 inlämningar i vecka, en redovisning förra veckan... Samtidigt som jag jobbar och försöker ta hand om mitt hem, min familj och försöker hitta ork o tid till att träna! Samtidigt börjar jag känna lite stress och oro inför framtiden! Jag vill ha ett jobb!! Fick min schemarad förlängd, vet ni hur länge...?! EN VECKA! Men hallå?! Känns som det går åt fel håll!

Hur dumt var det inte då att börja det stora projektet "Havanna-sluta med-napp". Men det var hon själv som föreslog det. Gick ju bra till hon skulle gå o lägga sig, sen har det varit kämpiga både dagar o nätter för henne och såklart då även för oss. Men så i natt, gick åtminstone det åt rätt håll. Hon sov i sin säng HELA natten, gör hon ju väldigt sällan annars!

Men idag är en hemma och plugga-dag, ikväll är vi bortbjudna vilken kommer påverka vikten åt fel håll oxå, men det kommer ju alltid en ny måndag och jag har faktiskt beställt introdution på ett gym, ska få gratis genomgång av maskinerna och sen tänkte jag köpa tiokort där. Finns även spinningspass osv några gånger i veckan. Dags o försöka få rutin på motionen. Sen har ju halva befolkningen börjar jogga. Är jag oxå sugen på då...
Funderar på vårruset men har tänkt om, vi kör vårruset 2013...?!
Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-03-30 11:01:12

Älskade vän glöm inte bort att andas också!!!



Vi har ju kämopat med den här jävla vikten hela våra liv så va fan ska man va krass så lär vi väl int eva klara om en vecka?? Vi tar det som det kommer...beach 2013 då va då är det du och jag

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-03-30 16:37:12

Livet är en strid!

vilket gym ska du till? Vill så gärna träna tillsammans men antar att det är något annat än Friskis.......

Kram

Moster Nilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela