tjockvawa

Ingen bra hårdag

Publicerad 2012-03-16 10:08:01 i Allmänt

... idag, så det känns inte så fel att jag har en tid halv två idag i alla fall.
Jag tror jag är mest inne på att klippa mej som på sista bilden i det inlägget med frisyrbilder. Ungefär så ljust vill jag nog ha oxå, kanske...

Supermega-snabb-fika idag med världens bästa kompis. Sen skulle hon iväg, kunde ju komma tillbaka sen men jag fick TYVÄRR tacka nej. JAG MÅSTE PLUGGA!!
Annars blir inte högen mindre.
Ett arbete om ljusterapi ska göras i ämnet alternatvimedicin. Har ni nån erfarenhet så berätta gärna!
Sen är det två andra inlämingar som bör bli påbörjade i alla fall, i hälsopedagogik. Och om ett par veckor har vi prov. Sen ska jag göra ett häfte om egenvård i ett annat ämne, och där kommer vi oxå ha ett prov till och en bok ska läsas... Och så två ämnen till med minst ett prov i varje!
 Kanske kan verka som det är lång tid till dess men jag jobbar ju en hel del av dagarna och tiden springer iväg! Men om två månader är jag klar!

Okej dags att börja plugga.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela