tjockvawa

Korta frisyrer

Publicerad 2012-03-12 16:30:07 i Allmänt

Jag måste ganska omgående få tag på en frissa som har tid med mej!!
Ringde dit jag brukar gå, hon hade tid för mej 10/5! Men hallå?!
Hon skulle ringa om det dök upp en ledig tid, men jag sa även att jag kommer leta vidare, det här går inte. Lockarna har gjort sitt nu...

Och jag funderar på super kort och blont!

Hon är ju skitsnygg men det där långa på sidan kan ju inte jag ha då jag har permanenten som måste bort.



Det där tycker jag oxå är döhäftigt!! Lite rufsigt, spretigt vill jag nog ha!!



Så där MEGAKORT fast blont...?!



Fint tycker jag!



Eller typ nåt sånt?!

Jag ska ta med mig bilder dit jag får tid att klippa mej. Måste börja ringa runt nu!

Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2012-03-12 22:11:17

Hej Veronica!

Det går bra att meddela på bloggen om vikten.

Men det är bättre att du meddelar mig på fredagar, för annars är det lätt att jag glömmer att lägga in det i tabellen.

Jag funderar också på att klippa mig i veckan, fast inte så mycket, då jag haft lite kortare hår ett tag nu och vill låta håret växa igen.

Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-03-13 21:32:33

Jag har klippt mig idag o jag älskar att få bli ompysslad av min frisör! Jag skulle önska att jag kunde ha kort hår då det finns så mycket fina korta frisyrer men du har ju sett mig i kort (får ångest bara jag tänker på hur jag såg ut då) o det funkar ju inte med mitt burr! Jag tycker alla var fina men Victoria o den sista bilden är finast! Kram!

Postat av: Miss.E

Publicerad 2012-05-06 18:57:51

lånar lite bilder till min bloggen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela