tjockvawa

Liten svacka

Publicerad 2012-03-12 08:14:33 i Allmänt

Alltså jag skulle kunna skriva ner en massa ursäkter, jag tycker till och med att jag har en del bra men så alltså jag orkar inte. Höll på att helt tappa suget och återgå till fetto-vawa men nej jag ska inte det, jag ska istället njuta av att jag ändå väger så här pass lite och faktiskt bara har lite övervikt och ändå är helt okej nöjd med vad jag presterat!
Vågen visade inte förvånande nog plus idag, det är alltid lika trist men gjort är ju gjort och nu är jag tillbka i vardagen igen, kanske något mer utvilad oxå och våren och sommaren är på väg...
76 kilo idag, + 0,6 kilo.
5 kilo till normalvikt och 3 kilo till nästa delmål. Har ju till 2/5 på mej.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela