tjockvawa

Resultat...

Publicerad 2012-03-21 07:55:34 i Allmänt

Fick tillbaka ett prov igår. MVG! Men det fick nästan alla på provet, några fick VG oxå, så det var väl ett ganska enkelt prov.
Fick respons på ett arbete, oxå fint omdöme! Kändes halvbra när jag gjorde uppgiften o var osäker på om jag fattade riktigt rätt, men det gjorde jag tydligen och det känns så bra!
Mår bra, solen skiner, jag äter nyttigt och det känns som jag har kontroll på skoluppgifterna!

Jag känner att jag kan förvänta mig fina resultat fram över, i skolan och närmast på vågen. Vågen ja, ska låta bli att tjuvväga mej den här veckan o jag tänkte att det skulle vara fina siffror på måndag!!

Nu ska jag fortsätta mitt pluggandet, innan jag ska på P-möte på jobbet kl. 14

Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-03-21 19:18:28

Jag är så stolt över dig min vän! Vilken dag har du examen?

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-03-21 21:20:18

Du äger! Ja, vilken dag har du examen?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela