tjockvawa

Tråkiga ni är...

Publicerad 2012-03-13 17:20:48 i Allmänt

... som inte tycker något om frisyrbilderna jag lagt ut.
Men jag tror i alla fall att jag ska se om frissan kan få till något i stil med den sista bilden.
Jag fick en tid på fredag halv två! JIPPI!

Första skoldagen idag efter 6 veckors praktik. Började med prov som jag tyckte gick helt okej.
Nu har vi bara 10 veckor kvar till det är sommar, till vi är undersköterskor och till jag kan pusta ut!!
En av dessa veckor är påsklov oxå, inte för att vi kommer få vara sysslolösa men ändå, garanterat kommer det vara en massa hemuppgifter!
Och jag antar att det lär bli ganska intensiva veckor fram till slutet nu, märktes av redan idag då uppgifterna redan börjar trilla in...

Jag har haft kul under vägen och jag ångrar mej inte ett dugg, men jag tycker det ska bli skönt när det är över! Börjar bli mättad på pluggandet nu men vill ändå försöka hålla ångan uppe och hoppas på att kunna prestera lika bra som tidigare, så jag inte lägger av mej nu de sista veckorna och nöjer mej med endast godkända betyg.

Kanske börjar jag redan ikväll med någon av uppgifterna för att ligga i fas och eftersom det inte är något viktigt på TV idag. Det känns som om uppgifterna bara kommer att hopa sig och läggas på hög annars!

Något superkul hände idag oxå!
Har en klassis som gått ner en del i vikt och det har gjort att hennes byxor blev lite för stora, på en liten fest vi hade innan jul gav hon bort dessa byxor till mej. Men tyvärr var dom på tok för små så jag gav dom vidare till en annan tjej, på henne satt dom perfekt, men hon gillade inte modellen och har aldrig använt dom. Hon hade de med sig tillbaka till mej idag och nu sitter dom som en smäck på mig! Men det är en väldigt låg modell och jag vet inte om jag kommer trivas i dom jag heller, men det som är poängen är ju att jag kom i dom!!
 Fick även en hel del kommentarer om att jag måste ha gått ner mycket, känns så kul när folk ser det och när man själv märker resultat i kläder och så.
Ska mäta mej ikväll oxå så får vi se om det blir några centrimetrar...

Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-03-13 19:59:36

Tycker kombi av sista och näst sista:-) va härligt med byxorna :-)

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-03-13 21:31:47

Jag hade flera pojkvänner än de som var på gymmet :)

70-talet de va grejer de!

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-03-13 21:36:20

Åh vad kul med byxorna! Den känslan kan man leva på ett tag! Jag är ledig den 24-25 (typiskt) o sen firar jag syrran som fyller 35 helgen efter det. Sen jobbar jag igen men är ledig 14-15 april?! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela